I made this widget at MyFlashFetish.com.


Monday 20 May 2013

bestfriend ? or normal friend ?

hari ini aku dapat lepak dengan luqman kat depan rumah . . dia datang rumah aku pun sebab nak amik sweater yang aku pernah pinjam daripada dia . . dia suruh aku pkai time balik sekolah tu sebab hujan . . baju sekolah kan jarang . . so , hari ini dapat lah lepaskan rindu aku kat dia sebab aku dah lama tak jumpa dia walaupun satu sekolah dengan dia . . alasan ? dia selalu busy . . how dare luqman cakap dia busy . . haishh tapi tak apa . . at least aku dapat lah jumpa dia hari ini . . semua sebab sweater . . ak tanya dia , cuti nak pergi mana , habis spm nak buat apa . . macam2 aku tanya dia . . biasalah , bukan selalu dapat lepak dengan dia n berborak dengan dia . . so , now , aku confuse . . our relationship ? how about that ? is it just like a normal friend or bestfriends like usually when we are in form 3 ? i just miss that year . . yaer , that u always by my side when i sad or happy . . u are my bestfriend but now ? mungkin faktor remaja . . mungkin . . hmmm but i always say that we are bestfriends ever !!! ^_^

No comments:

Post a Comment