I made this widget at MyFlashFetish.com.


Friday 20 January 2012

persahabatan memerlukan pengorbanan

ak bukan lah kawan yg baik !pengorbanan apa yg perlu ak lakukan pown ak xtau .
dlm 3 minggu nie , ak dh sakitkan aty seorg sahabat ak . ak syg sgt kat dye . izzati
tp , ak nie ego sgt . ! aku xtau nk tunjukkan kasih syg aku dkt die .
thun baru nie , die mempunyai kawan baru bernama aina , ak xkisah die nk berkwn dgn spe.
tp , ak skit aty pula tgk dye berjauhan dgn ak ! tp , ak diam ak lyn member die cm biase .
ak xder r tunjukkan yg ak nie jelez kat die .
seminggu lps tu , ak pula dpt kawan baru , ak xnk rapat sgt dengan kawan baru ak tu . ak takut yg ak akn lukakan aty izzati .
tanpa aku sedari , ak dh sakitkan aty die , die jelezz tgk aku dgn kawan baru aku tu .
mmg ak blk dgn kawan baru aku tu ary2 sbb rumah die dkt ngn rumah aku .
aku tgk sejak kebelakangan nie , zati akan cerita masalah die dgn org lain . tp , aku nie susah nk cerita masalah ngn org len . cume dgn zati je , tp kitorg dh x rpt mcm dulu .
aku tau die busy dgn tuisyen , ak fham cume ak tgk die slalu dgn Aina tu , tp , skarang xder pulak rapat .
aku xtau nk wat mcm mne nie . die dh nk pindah skolah .
zatie pernah ckp ngn aku yg "ALLAH MAHA ADIL , BILA AKU DAH XDER , DATANG PULA INA(kwn bru aku) " smpai mcm tu skaly die ckp kat aku .
aku teringin nk tau perasaan dia skarang nie . aku tau dia skit aty ngn aku .
tp , bg r aku peluang sbb aku skit an aty ko tnpa aku sedar .
aku sedih lahhh ! 

No comments:

Post a Comment